Zpět

Žádost o přístup do dat

Při registraci k Vašemu zákaznickému účtu je vhodné mít k dispozici aktuální fakturu, ve které jsou uvedeny všechny potřebné údaje. Údaje pro registraci jsou samozřejmě uvedeny i na starších fakturách, podmínkou je, aby se tyto údaje vztahovaly k zákaznickému účtu, na který je navázána platná smlouva.

V případě, že potřebujete mít k Vašemu zákaznickému účtu přiřazených více odběrných míst, je nutné, aby se shodovaly na platné smlouvě údaje o majiteli i fakturační údaje. Pokud tyto údaje souhlasí, přiřadí se odběrná místa k Vašemu zákaznickému účtu automaticky. V případě, že tato shoda ve smlouvě není, nebude možné odběrná místa přiřadit.

Do pole Číslo smlouvy zadejte číslo smlouvy, které je uvedeno na každé faktuře v rámečku s adresou nebo ve smlouvě. Do pole Číslo faktury se vkládá variabilní symbol faktury. Do pole E-mail zadejte Váš kontaktní e-mail, který je následně použit pro přihlášení k Vašemu účtu. Po odeslání formuláře Vám bude zasláno přístupové heslo doporučeně poštou na Vaši adresu, kterou máte uvedenou na smlouvě.

Pokud se Vám registrace nedaří nebo nemáte potřebné údaje, kontaktujte prosím CallCentrum, které Vám registraci zajistí.

Registrace